Hva er en uttalelse av Tilleggsinformasjon?

August 15  by Eliza

Erklæring om tilleggsinformasjon er et begrep som brukes i referanse til fonds opplysningskrav i den forstand at det gir litt ekstra informasjon til interessenter knyttet til visse komponenter av gjensidig fund.Strictly talende, er ikke den informasjonen som gis av uttalelser av tilleggsinformasjon på noen måte avgjørende for partene som kan be om dem på grunn av det faktum at informasjonen er allerede dekket i prospektet fra aksjefond i spørsmålet. Av juridiske grunner for tilleggsopplysninger til folk som potensielle investorer som kanskje ønsker å se et slikt dokument, krever loven at uttalelsen av ytterligere informasjon må gis til dem uten kostnad. Vanligvis innholdet i uttalelsen av tilleggsinformasjon inkludere et avsnitt som beskriver kapitalforvaltningsselskap, med opplysninger om de ansatte og hva menneskelig kapital de kan eie. Annen informasjon omfatter finansielle data, sponsor av aksjefond, en seksjon detaljering de rettigheter som er på grunn av andelseierne i aksjefond, og detaljer vedrørende Betegnelser, forvalterne og skatt.

Slike fakta på uttalelsen av tilleggsinformasjon er i hovedsak til fordel for den potensielle investor og også til fordel for eksisterende investorer som kanskje ønsker å vurdere investeringsmuligheter i særlig aksjefond under vurdering. Inkludering av informasjon om sponsor identifiserer aksjefond sponsor samt ytterligere informasjon om ham eller henne i form av en kondensert oppsummering. Vanligvis vil en sponsor oppnevne tillitspersoner for aksjefond, og de kan være individuelle bobestyrere som vil utgjøre en forstanderskapet eller de vil være en bobestyrer selskap engasjert for å forvalte fondet. I tilfellet med de enkelte forvalterne som utgjør forstanderskapet, vil informasjon om hvert medlem skal inkluderes i oppstillingen av tilleggsinformasjon, for eksempel navnene deres, faglige kvalifikasjoner og en kort oppsummering om medlemmene.

Uttalelsen vil også vise ansvar og andre oppgaver en identifisert kapitalforvaltningsselskap. En av de juridiske pliktene er at av due diligence, som krever at forvaltningsselskapet å bruke den ytterste forsiktighet i forvaltningen av de gjensidige midlene. En annen inkludering vil være avgifter ved et slikt forvaltningsselskap, herunder informasjon om de viktigste ansatte i forvaltningsselskapet.

• Den juridiske plikt due diligence krever et kapitalforvaltningsselskap å bruke den ytterste forsiktighet i forvaltningen av de gjensidige midlene.